Saldo Adótanácsadás adozasitanacsadas.hu

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy személyre szabott és interaktív módon tudjuk megjeleníteni Önnek a tartalmakat. Kérjük, olvassa el aktuális Adatkezelési tájékoztatónkat, amelyben a cookie-ra vonatkozóan is részletes információkat olvashat. Az „Elfogadom” gombra kattintással Ön az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak szerinti cookie-kezeléshez hozzájárul.
Elfogadom

Saldo Adótanácsadás
KÉRDÉSE VAN? SEGÍTÜNK! 06-1 237-9822
Adótanácsadás
  • Tanácsadás
    • Átalánydíjas adó- és számviteli tanácsadás
    • Vállalkozásoknak
    • Költségvetési intézményeknek
    • Helyszíni tanácsadás
    • ASP tanácsadás
    • GDPR tanácsadás
    • HR controlling tanácsadás
    • Munkaügyi tanácsadás
    • Cafeteria tanácsadás
    • Telefonos tanácsadás
    • Írásos tanácsadás
    • Szakmai előadás
    • Szakkönyvek
    • Online tudásbázis
    • Periodika
  • Közbeszerzés
  • Kiemelt szolgáltatások
    • Hatóság előtti képviselet
    • Szabályzat készítés
    • Transzferár nyilvántartás-készítés
    • Belső ellenőrzési szolgáltatás
    • Bérszámfejtés
    • Integrált kockázatkezelési szabályzat készítés
  • Szakmai klubok
    • Belső Ellenőrök Klubja
  • Karrier
Főoldal
Nyomtat
Ossza meg másokkal is:

Központi költségvetési szervek irodaszer beszerzései

Újabb „kiemelt termékcsoport” vonatkozásában lépett hatályba központosított keretmegállapodás

Újabb „kiemelt termékcsoport” vonatkozásában lépett hatályba központosított keretmegállapodás: a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság (KEF) által kötött „Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek szállítása” tárgyú keretmegállapodás 2016. május 23-án hatályba lépett.

Ezáltal a 168/2004. (V.25.) Korm. rendelet által a központosított közbeszerzés hatálya alá tartozó költségvetési szervek az e körbe tartozó beszerzéseiket ezt követően – értékhatártól függetlenül – kizárólag ennek keretében, a www.kozbeszerzes.gov.hu portálon keresztül tehetik meg.

Az intézményi irodaszer- és irodai papíráru-beszerzések megvalósítása a KM01PPAP16 számú keretmegállapodás alapján a szerződésben található termékek közvetlen lehívással rendelhetőek meg, azonban az intézményeknek előzetesen össze kell állítania a beszerzési kosarát és a legkedvezőbb kosárértéket biztosító eladónak adhatja le az elektronikus megrendelést.

A rangsorolási és megrendelési folyamat a következő:

  • Az Intézmény a KEF-portálon a feltöltött terméklistákból kikeresi az összes beszerezni kívánt termék azonosítóját.
  • A kikeresett termékazonosítókkal az Intézmény összeállítja a „beszerzési kosarát”. A kiválasztott termékeket az összes (jelen esetben 5) szállító esetén ki kell jelölni, és azt az elektronikus kosárba betenni.
  • A végleges beszerzési kosár eladónkénti értékét a portál megállapítja, és eszerint rangsorolja az Eladókat.
  • Az így első helyre rangsorolt Eladónak az Intézmény feladja a megrendelést (szintén a portálon keresztül).
  • Az Eladó a megrendelést 2 munkanapon belül visszaigazolja, ezzel létrejön a felek közötti szerződés, melynek alapadatait az Intézménynek 5 napon belül kell rögzíteni a portálon.

A keretmegállapodásban beszerezhető termékek spektruma rendkívül széles: nyomtatópapírok, borítékok, iratrendezők és lefűzők, füzetek és jegyzettömbök, nyomtatványok, írószerek, irodai kisgépek, és ezek kellékei is szerepelnek a szerződésekben.

A teljes terméklista, a keretmegállapodás, valamint a megrendelési folyamat részletes leírása a KEF-portálon tekinthető meg.

 

Saldo-tipp

Közbeszerzési eljárást szeretne lebonyolítani?

Mi teljes körű segítséget nyújtunk.

Részletes információkért kattintson ide,

vagy keresse közbeszerzési tanácsadóinkat

a (06-1-)237-9817-es telefonszámon

(06-1-)237-9817-es telefonszámon!

 


Főoldal
Nyomtat
Ossza meg másokkal is:

Bejelentkezés tagjainknak



Ön tag és még nem regisztrált? Éves kód emlékeztető Mit jelent a Saldo Tagság?
Elérhetőségeink
Átalánydíjas adótanácsadói szerződéssel rendelkező Partnereink az alábbi telefonszámokon kérdezhetnek

Vállalkozási szervek részére:
06-1 237-9822/ éves azonosító kód
Költségvetési szervek részére:
06-1 237-9832/ éves azonosító kód

Írásbeli kérdéseket a tanacsadas@saldo.hu címre várjuk!
Heti Hír-Adó archívum

Havi adózási események

2022. május
HKSzCsPSzV
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Cégünk

adozasitanacsadas.hu

saldokiado.hu

saldokurzus.hu

saldocreator.hu

onlinepeldatar.hu

www.adoertesito.hu

kozbeszerzes.patt.hu

A program a Saldo Zrt. szellemi tulajdona, az oldalak jogosulatlan használata, másolása és egyéb felhasználása jogkövetkezményt von maga után. Minden jog fenntartva.

A Saldo Zrt. szellemi tulajdona, az oldalak jogosulatlan használata, másolása és egyéb felhasználása jogkövetkezményt von maga után. Minden jog fenntartva.