adozasitanacsadas.hu
Újabb „kiemelt termékcsoport” vonatkozásában lépett hatályba központosított keretmegállapodás: a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság (KEF) által kötött „Irodai papírok, papíráruk, író- és irodaszerek szállítása” tárgyú keretmegállapodás 2016. május 23-án hatályba lépett.
Ezáltal a 168/2004. (V.25.) Korm. rendelet által a központosított közbeszerzés hatálya alá tartozó költségvetési szervek az e körbe tartozó beszerzéseiket ezt követően – értékhatártól függetlenül – kizárólag ennek keretében, a www.kozbeszerzes.gov.hu portálon keresztül tehetik meg.
Az intézményi irodaszer- és irodai papíráru-beszerzések megvalósítása a KM01PPAP16 számú keretmegállapodás alapján a szerződésben található termékek közvetlen lehívással rendelhetőek meg, azonban az intézményeknek előzetesen össze kell állítania a beszerzési kosarát és a legkedvezőbb kosárértéket biztosító eladónak adhatja le az elektronikus megrendelést.
A rangsorolási és megrendelési folyamat a következő:
A keretmegállapodásban beszerezhető termékek spektruma rendkívül széles: nyomtatópapírok, borítékok, iratrendezők és lefűzők, füzetek és jegyzettömbök, nyomtatványok, írószerek, irodai kisgépek, és ezek kellékei is szerepelnek a szerződésekben.
A teljes terméklista, a keretmegállapodás, valamint a megrendelési folyamat részletes leírása a KEF-portálon tekinthető meg.
Közbeszerzési eljárást szeretne lebonyolítani?
Mi teljes körű segítséget nyújtunk.
Részletes információkért kattintson ide,
vagy keresse közbeszerzési tanácsadóinkat
a (06-1-)237-9817-es telefonszámon