Kérem, adja meg a regisztrációnál használt e-mail címét és figyelje postafiókját. Az új jelszót a megadott címre fogjuk küldeni.
Tagság ellenőrzése
Az oldal bizonyos tartalmait csak SALDO-tagság mellett érheti el, közvetlen regisztrációra nincs lehetősége.
Adja meg e-mail címét, nevét és cége adószámát, és ellenőrizzük cége SALDO-tagságát.
Cégük rendelkezik aktív SALDO-tagi szerződéssel, de az online tagi felület eléréséhez még nem regisztráltak Főfelhasználót.
Az alábbi linkre kattintva jelezheti igényét a Főfelhasználó regisztrálására, és munkatársaink felvesszik Önnel a kapcsolatot.
A cégükhöz tartozó Főfelhasználó a megadott e-mail címmel még nem vett fel alfelhasználót. Az alábbi linkre kattintva kérheti, hogy kollégája Önnek is engedélyezzen hozzáférést a SALDO-tagi felülethez.
Az adószám alapján, az Ön cége még nem tag, az alábbi linket tudhat meg többet a tagságról.
A Saldo tagságról
A hétköznapi életben gyakran előforduló eset, hogy a vevő az eredeti számlában szereplő adatok utólagos módosítását kéri. Számos oka lehet a vevő ilyen jellegű kérésének.
A legtöbb vevői kérés azonban a felek adminisztrációs tévedéseire vezethető vissza. Tipikus eset, hogy a vevő a vásárláskor vagy webes megrendelés esetén a saját adatait elírja, téves címet, bankszámlaszámot ad meg, vagy a vállalkozás nevében elírás történik.
Ebben az esetben mindig kérdésként merül fel az eladó oldaláról, hogy a „pénztártól való távozás után” köteles-e a vevői téves adatszolgáltatás miatt a számlát módosítani?
Az Áfa tv., illetve a Számlarendelet nem tartalmaz közvetlen rendelkezést arra, hogy az eladónak kötelező lenne a számla adattartalmát módosítani, ha a vevő az értékesítéshez kapcsolódóan megadott adatok utólagos módosítását kéri. Ugyanakkor az Áfa tv. 169. §-a rendelkezik a számla kötelező tarta...
A cikk olvasásához be kell jelentkeznie az oldalra
Ha még nincs Saldo tagsága, nézze meg, hogyan válhat taggá, hogy olvashassa cikkeinket