Kérem, adja meg a regisztrációnál használt e-mail címét és figyelje postafiókját. Az új jelszót a megadott címre fogjuk küldeni.
Tagság ellenőrzése
Az oldal bizonyos tartalmait csak SALDO-tagság mellett érheti el, közvetlen regisztrációra nincs lehetősége.
Adja meg e-mail címét, nevét és cége adószámát, és ellenőrizzük cége SALDO-tagságát.
Cégük rendelkezik aktív SALDO-tagi szerződéssel, de az online tagi felület eléréséhez még nem regisztráltak Főfelhasználót.
Az alábbi linkre kattintva jelezheti igényét a Főfelhasználó regisztrálására, és munkatársaink felvesszik Önnel a kapcsolatot.
A cégükhöz tartozó Főfelhasználó a megadott e-mail címmel még nem vett fel alfelhasználót. Az alábbi linkre kattintva kérheti, hogy kollégája Önnek is engedélyezzen hozzáférést a SALDO-tagi felülethez.
Az adószám alapján, az Ön cége még nem tag, az alábbi linket tudhat meg többet a tagságról.
A Saldo tagságról
Milyen bizonylatot szükséges kiállítani egy olyan értékesítés esetén, amikor a vevő adószámát a NAV törölte?
2024-06-21
Egy gazdasági társaság olyan cégnek állított ki számlát, melyről kiderült, hogy a NAV által törölt adószámmal rendelkezik. A teljesítés megtörtént, a partner már elutalta az ellenértéket, viszont a kiállított számlát a NAV nem fogadta be. Egy megtörtént teljesítéshez bizonylatkibocsátási kötelezettség társul, ezért az értékesítő adóalanynak mindenképpen számlával kell kísérnie az értékesítést. Értékesítés esetén nem adóalany részére is kiállítható számla. A számlakiállítás során a számlázó programban a vevő paraméterezésekor a NAV Online számla specifikációban közzétett 7. besorolási kódot lehet alkalmazni „7. A vevő nem adóalany, ugyanakkor nem is magánszemély”, ilyen esetben a vevő adószáma nem adható meg, mivel a vevő nem rendelkezik adószámmal. A számlát a tényleges vevő (a vásárlóként eljáró gazdasági társaság) nevére kell kiállítani.
A cikk olvasásához be kell jelentkeznie az oldalra
Ha még nincs Saldo tagsága, nézze meg, hogyan válhat taggá, hogy olvashassa cikkeinket