Kérem, adja meg a regisztrációnál használt e-mail címét és figyelje postafiókját. Az új jelszót a megadott címre fogjuk küldeni.
Tagság ellenőrzése
Az oldal bizonyos tartalmait csak SALDO-tagság mellett érheti el, közvetlen regisztrációra nincs lehetősége.
Adja meg e-mail címét, nevét és cége adószámát, és ellenőrizzük cége SALDO-tagságát.
Cégük rendelkezik aktív SALDO-tagi szerződéssel, de az online tagi felület eléréséhez még nem regisztráltak Főfelhasználót.
Az alábbi linkre kattintva jelezheti igényét a Főfelhasználó regisztrálására, és munkatársaink felvesszik Önnel a kapcsolatot.
A cégükhöz tartozó Főfelhasználó a megadott e-mail címmel még nem vett fel alfelhasználót. Az alábbi linkre kattintva kérheti, hogy kollégája Önnek is engedélyezzen hozzáférést a SALDO-tagi felülethez.
Az adószám alapján, az Ön cége még nem tag, az alábbi linket tudhat meg többet a tagságról.
A Saldo tagságról
Abban az esetben, ha a felek által kötött szerződés szerint a vevőnek lehetősége van a megvásárolt termék visszaküldésére és ehhez kapcsolódóan a vételárat visszatérítik számára, a felek által kötött szerződés alapján lehet eldönteni, hogy a visszavétel egy önálló új ügylet keretében valósul-e meg (ez esetben állíthat ki a vevő a visszaküldendő termékről számlát az eladó felé, aki a terméket visszavásárolja), vagy a teljesítés meghiúsulásáról van szó (ez utóbbi szavatossági vagy jótállási igény, meghibásodás miatti visszaküldés, stb lehet), amely számlahelyesbítéssel jár együtt.
 
Visszáru esete
Visszáruról abban az esetben beszélhetünk, ha a termék visszavételére az ügylet meghiúsulása vagy hibás teljesítés (pl. minőségi hiba, meghibásodás) miatt kerül sor. A visszaküldés oka részben a termékkel kapcsolatos minőségi hiba, vagy téves kiszállítás lehet, részben a szerződésben a fe...
A cikk olvasásához be kell jelentkeznie az oldalra
Ha még nincs Saldo tagsága, nézze meg, hogyan válhat taggá, hogy olvashassa cikkeinket