Milyen pénzügyi elszámolási feladatai vannak az önkormányzatoknak a választást követően?
Cikk, Hír

Milyen pénzügyi elszámolási feladatai vannak az önkormányzatoknak a választást követően?

2024-08-21
Az alábbi teendők merülnek fel az önkormányzati választást követően a pénzügyi elszámolás tekintetében: A választással kapcsolatos kiadások esetében fontos a záradék, a kötelezettségvállalás és a teljesítés dokumentuma (megbízási szerződés esetében a pénzügyi ellenjegyzés elengedhetetlen). Bérleti díj esetén ellenőrizni szükséges, hogy a számla nem állami, nem önkormányzati tulajdonú szavazóhelyiségek bérletével legyen kapcsolatos, mert ezen költségek nem elszámolhatóak. Személyi juttatásokkal kapcsolatos (tiszteletdíj, megbízási díj, jutalom) dokumentumok szabályszerűsége, így a képviselőtestületi határozat a Szavazatszámláló Bizottsági tagok megválasztásáról, teljesítésigazolás, könyvelési értesítő, utalványrendelet, bankszámlakivonat, megbízási szerződés meglétének biztosítása. Megbízási díj saját munkavállalónak csak abban az esetbe...
A cikk olvasásához be kell jelentkeznie az oldalra

Ha még nincs Saldo tagsága, nézze meg, hogyan válhat taggá, hogy olvashassa cikkeinket

Ne maradjon le a változásokról!
Íratkozzon fel hírlevelünkre!