Kérem, adja meg a regisztrációnál használt e-mail címét és figyelje postafiókját. Az új jelszót a megadott címre fogjuk küldeni.
Tagság ellenőrzése
Az oldal bizonyos tartalmait csak SALDO-tagság mellett érheti el, közvetlen regisztrációra nincs lehetősége.
Adja meg e-mail címét, nevét és cége adószámát, és ellenőrizzük cége SALDO-tagságát.
Cégük rendelkezik aktív SALDO-tagi szerződéssel, de az online tagi felület eléréséhez még nem regisztráltak Főfelhasználót.
Az alábbi linkre kattintva jelezheti igényét a Főfelhasználó regisztrálására, és munkatársaink felvesszik Önnel a kapcsolatot.
A cégükhöz tartozó Főfelhasználó a megadott e-mail címmel még nem vett fel alfelhasználót. Az alábbi linkre kattintva kérheti, hogy kollégája Önnek is engedélyezzen hozzáférést a SALDO-tagi felülethez.
Az adószám alapján, az Ön cége még nem tag, az alábbi linket tudhat meg többet a tagságról.
A Saldo tagságról
A reklámadóról szóló 2014. évi XXII. törvény szabályai szerint alapvetően kétféle reklámadó kötelezettség létezik. Az egyik a reklám közzétevőjét terhelő adó, a másik a reklámszolgáltatás megrendelőjét terhelő adó.
A reklám közzétevőjét terhelő adó esetében az adó alapja a reklám közzétételre irányuló szerződésekből származó korrigált nettó árbevételnek és a saját célú reklám közzétételéhez kapcsolódóan közvetlenül felmerült költségeknek az együttes összege. Adót fizetni 2016-tól csak a 100 millió forintot meghaladó adóalaprész után kell.
Sok esetben gondot okoz annak eldöntése, hogy a saját célú reklám kapcsán közvetlenül felmerülő költségeket melyik időszakban kell a reklámadó alapjában figyelembe venni.
Egyik jellemző eset, amikor a vállalkozás nagy mennyiségű reklámtárgyat (pl.: reklámfeliratos bögréket szerez be, azokat raktárra veszi, de annak csak egy részét osztja ki adott évb...
A cikk olvasásához be kell jelentkeznie az oldalra
Ha még nincs Saldo tagsága, nézze meg, hogyan válhat taggá, hogy olvashassa cikkeinket