Kérem, adja meg a regisztrációnál használt e-mail címét és figyelje postafiókját. Az új jelszót a megadott címre fogjuk küldeni.
Tagság ellenőrzése
Az oldal bizonyos tartalmait csak SALDO-tagság mellett érheti el, közvetlen regisztrációra nincs lehetősége.
Adja meg e-mail címét, nevét és cége adószámát, és ellenőrizzük cége SALDO-tagságát.
Cégük rendelkezik aktív SALDO-tagi szerződéssel, de az online tagi felület eléréséhez még nem regisztráltak Főfelhasználót.
Az alábbi linkre kattintva jelezheti igényét a Főfelhasználó regisztrálására, és munkatársaink felvesszik Önnel a kapcsolatot.
A cégükhöz tartozó Főfelhasználó a megadott e-mail címmel még nem vett fel alfelhasználót. Az alábbi linkre kattintva kérheti, hogy kollégája Önnek is engedélyezzen hozzáférést a SALDO-tagi felülethez.
Az adószám alapján, az Ön cége még nem tag, az alábbi linket tudhat meg többet a tagságról.
A Saldo tagságról
A módosítások többsége – a társasági adó törvényre vonatkozó változásoktól eltekintve – a jogszabály kihirdetésétől számított 31. napon – 2015. július 5-én – lépett hatályba. Mi indokolta az évközi módosításokat? A reklámadó – mint forgalmi adóteher – fő célja a korábbi évek során bevezetett ágazatspecifikus adónemekhez hasonlóan az volt, hogy egy kiemelt gazdasági ágazatban – jelen esetben a reklámszolgáltatásban – adóztassa a Magyarországon ilyen tevékenységet folytató vállalkozásokat és ezáltal biztosítsa a költségvetési bevétel növekedését.
A változások szemléltetéséhez első körben tekintsük át az adó alapjának számítási módját. A reklámadó alapjának meghatározásánál meg kell különböztetni a reklám közzétevőjét és a reklám megrendelőjét terhelő adót.
Egyik esetben – a reklám közzétevőjét terhelő adónál – a reklámadó alapja a vállalkozásnak mint közzétevőnek reklám közzétételből sz...
A cikk olvasásához be kell jelentkeznie az oldalra
Ha még nincs Saldo tagsága, nézze meg, hogyan válhat taggá, hogy olvashassa cikkeinket