Kérem, adja meg a regisztrációnál használt e-mail címét és figyelje postafiókját. Az új jelszót a megadott címre fogjuk küldeni.
Tagság ellenőrzése
Nem tud belépni? Adja meg e-mail címét, nevét és adószámát, és ellenőrizzük SALDO-tagságát!
Cégük rendelkezik aktív SALDO-tagi szerződéssel, de az online tagi felület eléréséhez még nem regisztráltak Főfelhasználót.
Az alábbi linkre kattintva jelezheti igényét a Főfelhasználó regisztrálására.
A cégükhöz tartozó Főfelhasználó a megadott e-mail címmel még nem vett fel alfelhasználót. Az alábbi linkre kattintva kérheti, hogy kollégája Önnek is engedélyezzen hozzáférést a SALDO-tagi felülethez.
Az adószám alapján, az Ön cége még nem tag, az alábbi linket tudhat meg többet a tagságról.
A Saldo tagságról
A panaszos kérte a személyes adatainak (név, lakcím, telefonszám) egy online tudakozóból való törlését egymást követő három alkalommal is. Először technikai probléma miatt az automatikus törlési folyamat nem futott le megfelelően. Ezt követően kezelői hiba miatt nem sikerült a törlés, harmadik alkalommal, közel két hónappal az első törlési kérelmet követően sikeresen törölte az online tudakozó a személyes adatokat.
A tudakozó a hozzájárulás jogalapjára alapozta a személyes adatok online tudakozóban történő megjelenítését, nyilvánossá tételét. A hozzájárulásnak az általános adatvédelmi rendelet szerinti definíciója szerint megfelelő tájékoztatáson kell alapulnia, önkéntesnek kell lennie és az érintett akaratának konkrét, egyértelmű, nyilatkozat vagy megerősítést félreérthetetlenül kifejező cselekedet útján történő kinyilvánításának kell lennie.
Hozzájáruláson alapuló adatkezelés ese...
A cikk olvasásához be kell jelentkeznie az oldalra
Ha még nincs Saldo tagsága, nézze meg, hogyan válhat taggá, hogy olvashassa cikkeinket